00:00:00

Тест по корабна механика

1

Равенството на кои параметри дава право за сравняване на показателите от две индикаторни диаграми?

2

Кой от посочените показатели характеризира износването (плътността) на горивна помпа високо налягане?

3

Кой от посочените показатели характеризира въздухоснабдяването на двигателя?

4

Кой от посочените показатели може да характеризира износването на горивния клапан?

5

При коя от посочените повреди индикаторният КПД се повишава при съвременните главни корабни двигатели?

6

Кой от посочените индикаторни показатели може да бъде получен чрез пряко измерване?

7

Кой от посочените ефективни показатели може да бъде получен чрез пряко измерване?

8

Кои индикаторни показатели трябва да се измерят, за да се получи индикаторният КПД?

9

Какви загуби отчита индикаторният КПД в повече от термодинамичния?

10

При постоянна циклова порция, кой от посочените показатели нараства най-силно с увеличаване на честотата на въртене?

11

При постоянна циклова порция с увеличаване на честотата на въртене, коя от посочените фази на горенето се променя най-силно, мерено по ъгъл на завъртане на коляновия вал?

12

При изменение на първата фаза на горенето (задържане насамовъзпламеняването), кой от посочените показатели се променя най-силно?

13

При постоянна честота на въртене с увеличение на цикловата порция, коя от посочените фази на горене не се променя?

14

ащо при съвременните главни крабни двигатели ъгълът на изпреварване на подаване на гориво е по-малък от оптималния?

15

При увеличаване на температурата на въздуха на входа на цилиндъра, коя от фазите на горенето се намалява?

16

При какви условия се получава товарна характеристика?

17

При какви условия се получава регулаторна характеристика?

18

Коя от посочените характеристики може да се получи в корабни условия на дизелгенератор?

19

Кой от изброените способи за принудително пълнене се използва при новите поколения двутактови двигатели на фирмите “MAN- BURMEISTER & WEIN” - MC/MCE и “SULZER” - RTA.

20

Конструктивното решение на схемата за принудително пълнене, която се използва при новите поколения двутактови двигатели на фирмите “MAN-BURMEISTER & WEIN” - MC/MCE и “SULZER” - RTA.

21

Коя от изброените системи за принудително пълнене е с най-висок КПД на турбинната част?

22

При коя от посочените конструктивни схеми натоварването на лагерните възли при експлоатация е най-малко?

23

Кои от изброените системи за мазане при турбокомпресорните агрегати не могат да се използват за мазане на плъзгащи лагери?

24

Турбинните стъпала на турбокомпресорните агрегати могат да бъдат:

25

Възможно ли е към двигател с дадена мощност да бъдат монтирани различни типоразмери турбокомпресорни агрегати от един и същ типоразмерен ред?

26

Възможно ли е даден типоразмер турбокомпресорен агрегат да бъде монтиран към различни по мощност двигатели?

27

Конструктивно по компресорната част модификационните различия са при:

28

С промяната на ъгъла на монтиране на лопатките на лопатъчния дифузор:

29

Промяната на проходното сечение при изхода на дюзевия апарат влияе ли върху икономичната работа на двигателя?

30

Конструктивно по турбинната част модификационните различия са при:

31

Аксиалните демпфиращи пакети при турбокомпресорните агрегати служат за:

32

Радиалните демпфиращи пакети при турбокомпресорните агрегати служат за:

33

При съвременните турбокомпресорни агрегати се използват компресорни колела с:

34

Възможно ли е при компресорната част лагерният възел да бъде търкалящ, а при турбинната - плъзгащ?

35

Аксиалната хлабина между компресорното колело и въздухоотвеждащия корпус е около:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време