Изходен тест по маркетингови изследвания за студенти от 4-ти курс в БСУ.
Публикуван от
admin
QuizBattles издига знанията ви за тестови въпроси на следващото ниво!
1
Коя е основната разлика между стратифицирана и клъстърна извадка?
2
Кое твърдение НЕ Е вярно за омнибусните изследване? А-че осигуряват актуална информация за покупателната поведение
3
Спазване на принципа на интерстратната вариация означава:
4
Кой от всички видове извадки осигурява напълно представителна информация?
5
Ако популацията на дадено маркетингово изследване е много голяма и разпръсната в географско отношение , коя извадка е най-подходяща ?
6
За проучване на какви маркетингови проблеми са най-подходящи проективните методи?
7
Посочете съответно верният отговор за връзката м/у вида на грешката и съответното качество информация
8
Търговските панели са:
9
Кой от посочените отговори е елемент от организационната част на програмата на МИ?
10
При изследване на влиянието на факторите “доходи“ –х1, цени –х2 и възраст на потребителите х3 върху честотата на покупките на даден продукт се получиха следните стойности на регресионните коефициенти: =0,28,=-0,38=0,19. Посочете по-долу верния отговор:
11
Под-проста случайна извадка се разбира:
12
Регресионният анализ е най-удачния статистически метод за измерване на корелационна връзка между:
13
Първичните данни можем да получим от
14
Ако се налага да открием някакви тенденции на пазара в рамките на 4-5год. Период какво изследване трябва да предприемем.
15
Посочете основната разлика между МИС и МИ
16
Семантичният диференциал е :
17
Какво представлява тест-маркетинг?
18
Към кой вид изследвания спада задачата “да се опише пазара) размер, стойност на пазара“, средна консумация на човек, поглъщаемост ?
19
Коя от изброените по-долу скали е най-подходяща за измерване на нагласи и отношения към търговска марка?
20
Какво не трябва да съдържа методологичната част на МИ?
21
22
Коя е основната разлика между корелационния и регрисионния анализ?
23
Какво НЕ съдържа концептуалната част на програмата на МИ?
24
Основният недостатък на панелните изследвания е, че
25
Каква е причината за поява на стохастични грешки:
26
Ако трябва за 1ви път да проучите някакъв неясен маркетингов проблем, каква комбинация от маркетингови стратегии и извадка трябва да се използва.
27
Кой от всички видове извадки осигурява най-представителна инфо?
Изпрати за проверка