00:00:00

Примерен тeст по маркетинг

1

Компания “Данон” купува краве мляко, което преработва в сирене. В тази си роля на купувач, “Данон” е част от:

2

Кой от неконтролираните фактори на МОС трябва да се свържи с повишението на броя на дейностите, подлежими на правителствено контролиране:

3

Коя от изброените ситуации се свързва с действието на контролирания фактор на средата?

4

Трайният спад в продажбата на стоки за крайно потребление рефлектира върху ______ фактори на производството в посока на :

5

Понятието “социални общности” е свързано с “

6

Склад на едро, който купува брашно, за да го продаде на фирма “Нилана”, произвежда хляб и тестени изделия, е част от:

7

Контактна група за защита на децата разпространява информация за заразени бебета в Индия с млечна храна на компания “Нестле”. Кой фактор на средата провокира последвалият спад в продажбите на компанията?

8

Потребителите са”

9

Специалистите по маркетинг свързват характеристиките на етническия и расов облик на целевите потребители с един _______________ на МОС:

10

Кои от изброените фактори са едновременно елементи на микросредата и спдат към неконтролираните _________:

11

Маркетингов отдел за шевни машини “Сингер” подава информация за значително увеличение на броя на работещите жени и малочислените семейства. От коя група фактори е засегнат бизнеса:

12

Застаряването на населението в България е”

13

Кой от факторите на средата изразява изискванията на международния валутен фонд за повишаване на прихода в пътническия транспорт чрез намалени преференциите за отделните категории пътници:

14

Един от следните фактори на средата е напълно контролиран:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време