Кое от следните твърдения е вярно:
Кое от изброените не е функция на маркетинговите комуникации:
Кое от изброените не е елемент от традиционния модел на комуникационния процес?
Кога в процеса на разработване на ефективни комуникации се определят комуникационните цели?
Кое не е основна характеристика на комуникационните цели?
Към кой модел за йерархия на реакциите са отнасят етапите осведоменост-познание-харесване-предпочитание-убеждение-покупка?
Кои от следните примери не се отнасят към неличните комуникационни канали?
Кое от изброените не е предимство на рекламата?
Кое от следните описания се отнася за същността на понятието рекламно послание?
Какъв е вида на посланието «Бъди дързък!»?
Тест по Маркетинг за 4-ти курс на тема "Маркетингови комуникации"
Тестът съдържа 14 въпроса, всеки от които има само един верен отговор. Предназначен е за студенти от 4-ти курс по Маркетинг и набляга на темата