Към целите на пазарното проучване можем да отнесем:
Етапите на провеждане на маркетинговото изследване са:
Кое от изброеното може да се причисли към дефиницията „насочващ въпрос”?
Изследването на „полезността” е ориентирано към:
Качествена маркетингова информация се получава, чрез:
Като източник на проблем за маркетинговото изследване се определя:
Детерминираността на потребителското поведение се проявява, чрез:
Кой от следните етапи на пазарното изследване приключва с наличието на окончателна анкетна карта?
На кой етап от процеса на разработване на анкетно проучване се премахват двусмислените въпроси:
Типа на поведенческия отговор е „УСВОЯВАНЕ” при следните равнища на отговор:
Тест по Маркетингови изследвания за студенти от 4-ти курс
Изпит по дисциплина Маркетингови изследвания. Тестът съдържа 30 въпроса, всеки от които има само един верен отговор. Предназначен е за студенти по Маркетинг в 4-ти курс.