Списъкът (съвкупността) от всички артикули, които продавачът предлага на купувача, е известен под понятието:
Кои от изброените по-долу стоки не се отнасят към пазара на стоки с инвестиционно предназначение:
Кои от изброените по-долу са предварителни условия за успешно реализиране на стратегии, боравещи с ниски цени:
Според Ф.Котлър второто равнище на стоката, при което тя се „облича” в конкретни свойства, марка, опаковка, се нарича:
Позиционирането на автомобила „Nisan” модел „Almera” като най-добрата стойност (ценност) на подходяща цена е:
Когато фирмата няма основание да се надява, че ще увеличи печалбата в рамките на съществуващата маркетингова програма, тя прилага:
Маркетингови изпълнители са:
Данните, които са събрани и обработени предварително за цели, различни от целта на конкретното маркетингово проучване, представляват:
Незабавна обратна връзка с адресата на информационния компонент при комуникацията е типична за:
Мисловният процес, през който преминава поетапно потребителя при решение за покупка, се нарича: