Тест по маркетинг за 2-ри курс

Тест с основни маркетингови понятия, основни въпроси и задачи. Съдържа 25 въпроса, всеки от които има само един верен отговор.

Информация и рейтинг

Дата: 2020-11-09 15:51:38
Предмет: Маркетинг
Предназначен за: Студенти от 2 курс
Въпроси: 25 въпр.
Сподели:

Публикуван от

admin

Въпросите, които ще видиш в теста:

  1. Списъкът (съвкупността) от всички артикули, които продавачът предлага на купувача, е известен под понятието:

  2. Кои от изброените по-долу стоки не се отнасят към пазара на стоки с инвестиционно предназначение:

  3. Кои от изброените по-долу са предварителни условия за успешно реализиране на стратегии, боравещи с ниски цени:

  4. Според Ф.Котлър второто равнище на стоката, при което тя се „облича” в конкретни свойства, марка, опаковка, се нарича:

  5. Позиционирането на автомобила „Nisan” модел „Almera” като най-добрата стойност (ценност) на подходяща цена е:

  6. Когато фирмата няма основание да се надява, че ще увеличи печалбата в рамките на съществуващата маркетингова програма, тя прилага:

  7. Маркетингови изпълнители са:

  8. Данните, които са събрани и обработени предварително за цели, различни от целта на конкретното маркетингово проучване, представляват:

  9. Незабавна обратна връзка с адресата на информационния компонент при комуникацията е типична за:

  10. Мисловният процес, през който преминава поетапно потребителя при решение за покупка, се нарича: