Основното предназначение на МИ е:
МИ повишават ефективността на решенията на маркетинг мениджърите, доставяйки информация за:
С коя фаза или фази на процеса на изработване на решения са свързани МИ:
Кое от следните твърдения най-добре описва връзката на МИ с продуктовия цикъл:
За коя от следните обл. МИ не доставят инф-я на маркетолозите:
Коя от следните хипотези най-добре съответства на осн.изсл.въпрос „Какво въздействие върху покупките на марка Х ще има новата рекламна кампания на марката:
Кой от следните е упр.проблем:
При разработването на въпросник изследователят не взема под съображение:
Един изследователски инструмент е устойчив:
В МИ респондентите са помолени да подредят според предпочитанията си 5 варианта на нов продукт. Това е причина за.....измерване:
Тест по маркетингови изследвания за 3-ти курс
Тест за изпит по Маркетингови изследвания, за трети курс студенти в УНСС. Съдържа 11 въпроса, всеки от които има само един верен отговор.
Информация и рейтинг
Дата: | 2020-11-11 18:10:38 |
Предмет: | Управление на човешките ресурси |
Предназначен за: | Студенти от 3 курс |
Въпроси: | 11 въпр. |
Сподели: |