Коя от посочените стратегии не е стратегия, осигуряваща интензивен растеж:
В процеса на маркетиново планиране маркетинговите цели се разработват след:
Когато при въвеждане на нов продукт на пазара фирмата планира ниски цени и високи разходи за реклама, тя осъществява стратегия на:
Кое от посочение по-долу твърдения не е вярно по отношение на пазарното позиционирене:
При осъществяване на отраслов анализ имаме предвид (посочете вярното твърдение):
По отношение на факторите от микромаркетинговата среда на фирмата е вярно твърдението:
Коя от посочените по-долу цели не може да бъде отнесена към общите маркетингови цели?
Като маркетингова програма можем да определим:
Кое от твърденията е вярно по отношение на маркетинговия одит:
Възможностите в средата, идентифицирани чрез SWOT анализ, се ранжират в съответствие със следните критерии (посочете подходящата двойка критерии):
Тест по маркетинг за студенти от 3-ти курс
Тест по маректингово планиране за студенти от УНСС, 3-ти курс, доц. Младенова. Тестът съдържа 25 въпроса като някои от тях имат повече от един верен отговор.