При макропирамидалната структура маркетинг миска най-често се:
Вярно ли е твърдението: При фиксираните методи се използват фиксирани уравнения, които се основават на a priori предложението, че динамичният ред притежава или не притежава определени характеристики
Вярно ли е твърдението: Парадигмата OLI включва елементите: собственост, месторазположение, интернационализация
Кой е основният недостатък на он-лайн фокус групите.
Вярно ли е твърдението: Познаването на търговската марка е свързано положително с пазарния дял
Кой метод за определяне на цената използва формулата P=С+E-K
Колко категории има Инкотермс:
Според типа регионалните конфликти се делят на:
Вярно ли е твърдението: Фирмите с по-ниски равнища на пазарен дял са по-рентабилни
Вярно ли е твърдението: Методът за прогнозиране на продажбите може да се определя в зависимост от фазата от жизнения цикъл на продукта
Тест по експортен маркетингов мениджмънт за 5-ти курс
Тестът е предназначен за студенти магистри дистанционно обучение. Съдържа 10 въпроса, всеки от които има само един верен отговор.
Информация и рейтинг
Дата: | 2020-11-24 12:33:40 |
Предмет: | Мениджмънт |
Предназначен за: | Студенти от 5 курс |
Въпроси: | 10 въпр. |
Сподели: |