Независимо от различните аспекти в дефинициите за маркетинг, повечето от тях поставят на преден план:
Най-общо пазарът се асоциира с:
Класическият маркетинг инструментариум включва:
Вторичните данни са събирани и обработени предварително за:
Изготвянето на доклад, е:
Действията на купувача се инициират от два вида стимули:
Твърденията, че: „Потребителят възприема продукта като съвкупност от свойства, които всъщност се оценяват от него. Оценката на отделните свойства зависи от възможността им да задоволят вече осъзнатия проблем“, се отнасят за следния етап от процеса за вземане на решение за покупка:
............решение етрудно за изследване и често такива покупки предизвикват отрицателен вътрешен дисонанс:
..........групи от индивиди, които не придналежат към определена референтна група или среда, но по определени причини биха могли да се присъединят и с поведението си да проявяват аспирации за целта:
Пълно сегментираме на пазара означава: