Посочете вярното твърдение:
Оценката на релациите (мнение, отношение, представа на всяка от страните за другата) стои в основата на:
Концепцията за самооценката е:
Процесът на достъп до стимула и неговата интерпретация въз основа на опита е:
Категоризирането на нещата въз основа на непълна и непроверена информация се нарича:
Слушането с емпатия е:
Свободната оферта:
Запитването за стоки и услуги:
Поръчката за стоки и услуги се характеризира със следното:
Твърдата оферта:
Тест по бизнес комуникации за 4-ти курс
Тестът по бизнес комуникации е примерен и може да се ползва за изходен. Съдържа 15 въпроса, всеки от които има само един верен отговор. Предназначен е за студенти от 4-ти курс.
Информация и рейтинг
Дата: | 2020-11-24 12:46:21 |
Предмет: | Бизнес комуникации и кореспонденция |
Предназначен за: | Студенти от 4 курс |
Въпроси: | 15 въпр. |
Сподели: |