Единната система за туристическа информация включва:
Коя от изброените структури съответства на стратегията за развитие на продукта?
Моделът „7S” включва седемте фактора на вътрешната среда и ги разделя на две групи:
В зависимост от областите, в които се прилага СТРАТЕГИЧЕСКИЯТ КОНТРОЛ бива:
Прилагането на кой от изброените по-долу модели силно зависи от националните особености и фирмената култура?
Какви са характеристиките на култура от типа „мачо” ?
Принципът на ограничената рационалност се характеризира с:
Обвързването на фирмената култура със стратегията се изразява в:
Целевата ориентация на стратегиите зависи от :
Визията на корпоративно и фирмено ниво трябва:
Управление на маркетинга в туризма - тест 1
Тестът съдържа 21 затворени въпроса, всеки от които изисква един или повече верни отговора.
Информация и рейтинг
Дата: | 2020-12-04 10:26:01 |
Предмет: | Стратегическо управление |
Предназначен за: | Студенти |
Въпроси: | 21 въпр. |
Сподели: |