За кои от подходите за разработване на пазара е валидно,че се прилага на пазари с недобре развита конкурентна среда и при слабо разграничими продукти:
Коя последователност от действия е коректна:
Кои от изброените е обект на последваща сегментация:
Сегментация не се прилага:
Възможно ли е един пазаред сегмент да се състои от един клиент:
Кое от твърденията е грешно:
Кое от изброените е вярно:
Кое от изброените не е сред изискванията, на които трябва да отговарят критериите за сегментиране:
Кои от критериите не принадлежи към групата на демографски критерии за сегментиране:
Кое от посочените не е сред начините за селективно покриване на пазара:
Тест по Маркетинг за 2-ри курс. Процеси за разработване на пазара
Тестът съдържа 10 въпроса от темата "Процеси за разработване на пазара". Всички въпроси имат само един верен отговор. Предназначени са за студенти по Маркетинг от 2-ри курс.