Най-често използваният метод за сегментиране на пазара е:
Коя от изброените концепции има отношение към социологическите модели на потребителско поведение:
През коя от фазите на „жизнения цикъл“ на продукта средствата предназначени за реклама трябва да са най-големи:
За отрицателно търсене говорим, когато:
Кое от изброените не попада в групата на инструментите за маркетингово въздействие:
„Кръстосаната ценова еластичност“ се измерва с помощта на:
При икономическите модели на потребителско поведение:
При коя от следните предпоставки е удачно да се използва стратегията на недиференциран маркетинг:
Покриващият принос представлява:
Кое от изброените не попада в групата на факторите, от които зависи цената:
Тест по маркетинг на здравеопазването
Тест по Маркетинг на здравеопазването - Стопанска академия гр. Свищов. Въпросите имат само един верен отговор.
Информация и рейтинг
Дата: | 2021-02-04 10:20:02 |
Предмет: | Здравен мениджмънт |
Предназначен за: | Студенти от 4 курс |
Въпроси: | 10 въпр. |
Сподели: |