Значението на фирмената култура се определя от редица обстоятелства, като:
Основните елементи на фирмената култура са:
Един от типовете фирмена култура е:
Силна страна при общуване е:
Повечето жени се обличат според настроението си, правилото е:
Подходящо облекло за мъжете:
Раздвоеният имидж е спънка за кариерата, изразява се в:
Размяна на визитки се извършва при един от следните случаи:
Бизнес етикетът е:
За да се затвърди доброто впечатление, поведението е следното:
Тест по писмени и устни комуникации за 1-ви курс
Тест от 20 въпроса, всеки от които има само един верен отговор. Предназначен е за студенти, но може да се ползва познавателно и от по-широк кръг хора.
Информация и рейтинг
Дата: | 2021-04-20 23:11:20 |
Предмет: | Бизнес комуникации и кореспонденция |
Предназначен за: | Студенти от 1 курс |
Въпроси: | 20 въпр. |
Сподели: |