Основното предназначение на маркетинговото изследване е:
МИ повишават ефективността на решенията на маркетинг мениджърите, доставяйки информация за:
С коя фаза или фази на процеса на изработване на решения са свързани МИ:
Кое от следните твърдения най-добре описва връзката на МИ с продуктовия цикъл:
За коя от следните области МИ не доставят информация на маркетолозите:
Кое е най-точното разбиране за изследователски процес:
Съставните части на изследователската програма са:
Коя от следните хипотези най-добре съответства на основния изследователски въпрос - „Какво въздействие върху покупките на марка Х ще има новата рекламна кампания на марката“:
Кой от следните е управленски проблем:
Основните разновидности изследователски стратегии са:
Тест по маркетингови изследвания
Тест по Маркетингови изследвания - избираема дисциплина в направление "Администрация и управление". Въпросите имат само един верен отговор.