Според Ф. Котлър второ равнище на стоката, при което тя се „облича” в конкретни свойства, марка, опаковка, се нарича:
Стратегията, при която фирмата се насочва към обслужване на повече от един пазарен сегмент, като за всеки един от тях се разработва специален маркетингов план, е:
В коя от фазите на ЖЦП е целесъобразна стратегия на модифициране на маркетинга:
Мисловният процес, през който преминава поетапно потребителя при решение за покупка, се нарича:
За дефинирането на маркетинга не е характерно:
Повечето български семейства отглеждат разнообразни зеленчуци за собствена консумация. Този начин за задоволяване на потребностите е известен като:
Когато производителят продава продуктите чрез складове на едро, които ги препродават на магазините в страната, е налице:
Незабавна обратна връзка с адресата на информационния компонент при комуникацията е типична за:
Според продажбената философия акцентът при управлението на бизнеса се поставя върху:
Използващите химикалки BIG и писалки PARKER имат:
Тест по маркетинг за 4-ти курс
Семестриален изходен тест за изпит по маркетинг, провеждан в УНСС, включващ всякакъв тип въпроси по целия материал за студенти 2-ри курс. Съдържа 25 въпроса, всеки от които има само един верен отговор.