Коя от посочените стратегии не е стратегия, осигуряваща интензивен растеж:
В процеса а маркетиново планиране маркетинговите цели се разработват след:
Когато при въвежднае на нов продукт на пазара фирмата планира ниски цени и високи разходи за реклама, тя осъществява стратегия на:
Кое от посочение по-долу твърдения нее вярни по отношение на пазарното позиционирене:
При осъществяване на отраслов анали имаме предвид (посочете вярното твърдение)
По отношение на факторите от микромаркетинговата среда на фирмата е вярно твърдението:
Коя от посочените по-долу цели не може да бъде отнесена към общите маркетингови цели
Като маркетингова програма можем да определим
Кое от твърденията е вярно по отношение на маркетинговия одит
Възможностите в средата, идентифицирани чрез SWOT анализ, се ранжират в съответствие със следните критерии (посочете подходящата двойка критерии):