Тест по международен маркетинг

Изпитен тест по международен маркетинг в УНСС. Въпросите имат само един верен отговор.

Информация и рейтинг

Дата: 2021-05-06 14:53:13
Предмет: Маркетинг
Предназначен за: Студенти от 4 курс
Въпроси: 39 въпр.
Сподели:

Публикуван от

admin

Въпросите, които ще видиш в теста:

  1. Само големите фирми с поделения в други страни могат да участват в международния бизнес

  2. Фирма си поставя за цел да ограничи дейността си в рамките на вътрешния пазар на определена страна. Тя се снабдява със суровини от местни доставчици, наема само местни лица и пласира продуктите си само на вътрешния пазар. Това й гарантира, че няма да бъде повлияна от неблагоприятните тенденции на международния пазар и международната конкуренция.

  3. Първичните причини за разрастването на международния маркетинг е да се осигурят пазари за реализация на свръх производството и да се поддържат високи темпове на растеж.

  4. Международния маркетинг се различава от вътрешния само по това, че експертът по маркетинг трябва да действа в повече от една страна.

  5. Неконтролируемите елементи в собствената страна на фирма, която се занимава с търговия на международните пазари, нямат значение за постигането на успех в условията на интернационална външна среда.

  6. Най-трудната и неосъществима задача на експерта по маркетинг е да опознае и да се приспособи към чуждите култури

  7. Ключът за успеха на международния маркетинг е адаптирането към различията във външната среда между пазарите на отделните страни и региони

  8. За да постигне успех на глобалния пазар всеки експерт по межд. маркетинг трябва да постигне чувство на обективност и на търпимост като прилага тези качества в духа на знанията за света и тенденциите на целевите пазари.

  9. Фирма се стреми да проникне на международния пазар. Тя трябва внимателно да се подготви като формира в логическа последователност използването на всяка от известните три групи стратегии ( експертни, договорни, инвестиционни)

  10. Всяка от изброените тенденции има важно значение за нарастване в бъдеще обема на международната търговия, освен: