Сравнително по-привлекателен ли е даден пазар, на който има съществуващи или потенциални заместители на продукта на фирмата ни?
Какво ще бъде търсенето, ако купувачите не забелязват веднага по-високата цена и бавно променят навиците си на пазаруване:
Има ли смисъл ценовата дискриминация, ако пазарът не може да бъде сегментиран?
Вярно ли е че, чрез прибавянето на нов канал за разпределение може да се достигне до потребителски сегмент, който е недостижим за съществуващите канали?
При какви случаи е удачно да се прилага концепцията за усъвършенстване на производството (производствената концепция):
При бизнес с малко на брой клиенти и високо равнище на печалбите, какво е препоръчваното равнище на маркетинга на взаимоотношенията?
При кой метод на контакт може да се осъществи бързо и лесно привличане на участници за изследване, но данните могат да не бъдат представителни за целевата група, тъй като респондентите сами са се избрали.
Кой взима решение за покупки в една пазаруваща бизнес организация?
Сегментирането по доход е:
Коя от следните продуктови стратегии е най-подходяща за етапа на въвеждане: