Тест по маркетинг

Тест по маркетинг за ВТУ "Тодор Каблешков". Тестът е от затворен тип с един верен отговор.

Информация и рейтинг

Дата: 2021-05-07 13:29:58
Предмет: Маркетинг
Предназначен за: Студенти от 5 курс
Въпроси: 20 въпр.
Сподели:

Публикуван от

admin

Въпросите, които ще видиш в теста:

  1. Сравнително по-привлекателен ли е даден пазар, на който има съществуващи или потенциални заместители на продукта на фирмата ни?

  2. Какво ще бъде търсенето, ако купувачите не забелязват веднага по-високата цена и бавно променят навиците си на пазаруване:

  3. Има ли смисъл ценовата дискриминация, ако пазарът не може да бъде сегментиран?

  4. Вярно ли е че, чрез прибавянето на нов канал за разпределение може да се достигне до потребителски сегмент, който е недостижим за съществуващите канали?

  5. При какви случаи е удачно да се прилага концепцията за усъвършенстване на производството (производствената концепция):

  6. При бизнес с малко на брой клиенти и високо равнище на печалбите, какво е препоръчваното равнище на маркетинга на взаимоотношенията?

  7. При кой метод на контакт може да се осъществи бързо и лесно привличане на участници за изследване, но данните могат да не бъдат представителни за целевата група, тъй като респондентите сами са се избрали.

  8. Кой взима решение за покупки в една пазаруваща бизнес организация?

  9. Сегментирането по доход е:

  10. Коя от следните продуктови стратегии е най-подходяща за етапа на въвеждане: