Разработването на стратегии за хармонизиране на взаимоотношенията на организацията с нейните аудитории е задача на:
Едно от посочените не е част от маркетинговия микс:
Кое не е елемент на маркетинговата макросреда:
Компанията може да оказва пряко влияние върху:
Един от посочените методи не служи за набиране на качествена информация:
Едно от посочените не представлява функция на маркетинговата информационна система:
Към личностните фактори, влияещи на потребителското поведение, не се отнася:
Коя от следните потребности е свързана с върха на пирамидата на маслоу за йерархия на потребностите:
Целта максимално намаляване на разходите за производство и цената и формиране на максимално голям потенциален пазар е характерна за стратегията на:
При определяне на целевия си пазар фирма, която разполага с ограничени ресурси, е най-добре да използва: