Тест по международен маркетинг

Тест по международен маркетинг, характеристики на МИО, международна търговия, маркетингови проучвания. Въпросите имат само един верен отговор.

Информация и рейтинг

Дата: 2021-06-24 22:07:03
Предмет: Маркетинг
Предназначен за: Студенти от 2 курс
Въпроси: 22 въпр.
Сподели:

Публикуван от

admin

Въпросите, които ще видиш в теста:

  1. Отношенията между главните икономически центрова са най –вече по повод :

  2. Новите характеристики на МИО е необходимо :

  3. Класическата теория на международната търговия търси отговори на въпросите:

  4. Новите отношения между СЦИЕ и ЕС са израз на:

  5. Целта на международното маркетингово проучване е:

  6. Прилагане на глобален маркетинг създава предпоставката за:

  7. Основните форми на ММ за участие на външните пазари са :

  8. Планирането при ММ предполага следните дейности :

  9. Етапите на контрола са :

  10. Към факторите и перспективите за развитието на ММ не причисляваме: