Тест по маркетингови изследвания

Това е тест по маркетингови изследвания. Даван е на предварителен изпит в Икономически Университет Варна. Въпросите са само с един верен отговор.

Информация и рейтинг

Дата: 2021-12-12 20:55:18
Предмет: Маркетинг
Предназначен за: Студенти от 2 курс
Въпроси: 30 въпр.
Сподели:

Публикуван от

admin

Въпросите, които ще видиш в теста:

  1. Маркетинговите изследвания с фокус върху елементите на маркетинговия микс са характерни за следните етапи от процеса на маркетингово планиране:

  2. Когато събраната информация не може да помогне за решаване на изследо- вателския проблем се допуска:

  3. Увеличаването на размера на извадkата ще повлияе в най-голяма степен на:

  4. Изследователският въпрос “каква е взаимовръзката м/у разходите за реклама и степента на осведоменост за търговската марка?” предполага прилагането на:

  5. Най-неподходящ метод за администриране на въпросника, когато той препра ща към различни въпроси в зависимост от отговора на предходни въпроси е:

  6. Едно от посочените по-долу твърдения не е вярно. Кое е то?

  7. Кое от следните е предимство на вторичното маркетингово изследване?

  8. Средноаритметичният резултат, получен при обработка на данни по скала на ликърт, съдържаща 8 твърдения е 10.85. резултатът е изчислен при стойности на позициите на скалата от –2 до +2. какво можете да кажете за измерваната нагласа?

  9. За кой от долуизброените етапи на взимане на управленски решения са харак- терни предварителните изследвания?

  10. Периодът на развитие на маркетинговите изследвания от 1940 до 1960г. е: