Маркетинговите изследвания с фокус върху елементите на маркетинговия микс са характерни за следните етапи от процеса на маркетингово планиране:
Когато събраната информация не може да помогне за решаване на изследо- вателския проблем се допуска:
Увеличаването на размера на извадkата ще повлияе в най-голяма степен на:
Изследователският въпрос “каква е взаимовръзката м/у разходите за реклама и степента на осведоменост за търговската марка?” предполага прилагането на:
Най-неподходящ метод за администриране на въпросника, когато той препра ща към различни въпроси в зависимост от отговора на предходни въпроси е:
Едно от посочените по-долу твърдения не е вярно. Кое е то?
Кое от следните е предимство на вторичното маркетингово изследване?
Средноаритметичният резултат, получен при обработка на данни по скала на ликърт, съдържаща 8 твърдения е 10.85. резултатът е изчислен при стойности на позициите на скалата от –2 до +2. какво можете да кажете за измерваната нагласа?
За кой от долуизброените етапи на взимане на управленски решения са харак- терни предварителните изследвания?
Периодът на развитие на маркетинговите изследвания от 1940 до 1960г. е:
Тест по маркетингови изследвания
Това е тест по маркетингови изследвания. Даван е на предварителен изпит в Икономически Университет Варна. Въпросите са само с един верен отговор.