Коя е основната разлика между стратифицирана и клъстърна извадка?
Кое твърдение НЕ Е вярно за омнибусните изследване? А-че осигуряват актуална информация за покупателната поведение
Спазване на принципа на интерстратната вариация означава:
Кой от всички видове извадки осигурява напълно представителна информация?
Ако популацията на дадено маркетингово изследване е много голяма и разпръсната в географско отношение , коя извадка е най-подходяща ?
За проучване на какви маркетингови проблеми са най-подходящи проективните методи?
Посочете съответно верният отговор за връзката м/у вида на грешката и съответното качество информация
Търговските панели са:
Кой от посочените отговори е елемент от организационната част на програмата на МИ?
При изследване на влиянието на факторите “доходи“ –х1, цени –х2 и възраст на потребителите х3 върху честотата на покупките на даден продукт се получиха следните стойности на регресионните коефициенти: =0,28,=-0,38=0,19. Посочете по-долу верния отговор: