- Кои от изброените твърдения не са верни за недиференцирания маркетинг?
- Подсистема на МИС, осигуряваща ежедневна информация относно свързаните с бизнеса промени в маркетинговото обкръжение, е:
- Позиционирането на макарони „Danoli” чрез рекламното лице София Лорен, която предпочита тази марка е:
- Състоянието на неудовлетворение (съмнение) у потребителя при оценка на съотношението „очаквани – получени ползи от продукта” се нарича:
- Кой начислява акциза като елемент в продажната си цена:
- Като категория на маркетинга мотивът е:
- На кое равнище от структурата на стоката съответства рекламното послание: „Предлагаме Ви топли и модни зимни обувки с отлично качество и два месеца гаранция”:
- Продажбата на автомобилите „Mercedes” в автомобилните къщи на „Daimler Benz” в големите градове на Европа е:
- Едно от посочените по-долу условия не е типично за сделката като маркетингова категория:
- Коя от концепциите в маркетинга се съдържа в следния текст: „В магазините на турговска верига „Деликатес” ще Ви отрупат с дребни безплатни подаръци, ще Ви направят ценови отстъпки и ще Ви предложат поредица от акционни стоки, защото ръководството следва девиза: Продажба на всяка цена!”: