Кой от етапите в разработването на ефективна маркетингова стратегия се отнася до систематичното разделяне на пазара на отделни, възможно най-хомогенни потребители:
Кои от основните критерии за сегментиране на туристическия пазар се отнасят за нагласата и мотивите , моделите на поведение и стила на живот на потребителите:
Сегментирането на туристическия пазар по качествени и количествени критерии се отнася за :
Кои са основните етапи в сегементирането на пазара :
Целеви пазар е :
Туристи, които следват модерните тенденции са :
Статичното позиоциниране на туристическия продукт се отнася към :
Кои са елементите на позицията на туристическия продукт:
Класическия двумерен модел на позиционирането се отнася за :
Класическто позоциониране е :
Маркетинг на туризма - НБУ - Дистанционно обучение. Тема 6
Въпроси върху Тема 6 : Сегментиране на пазара. Избор на целеви продукт. Позициониране на търистическия продукт. Тестът съдържа 10 затворени въпроса, всеки от които изисква един верен отговор.
Информация и рейтинг
Дата: | 2016-10-05 16:32:23 |
Предмет: | Икономика на туризма |
Предназначен за: | Студенти от 1 курс |
Въпроси: | 11 въпр. |
Сподели: |