Фирма за производство на козметика си поставя за цел растеж на продажбите с 20% за три годишен период. Жизненият цикъл на продукт “А”и “Б”са на етап насищане.Компанията разработва нов продукт, който е на етап бизнес анализ. Може ли фирмата да реализира своята цел?
При разработване на проекта за счетоводен баланс фирмата планира:
В процеса на планиране бъдещото развитие на фирмената икономическа система предназначението на мисията е:
Стратегията „хоризонтална интеграция” се прилага, когато фирмата:
Кое от посочените не е обект на фирменото планиране:
Принципът на непрекъснатост, прилаган в плановия процес се изразява в:
Основен риск при прилагането на конкурентната стратегия „диференциация“ е:
Посочете коя цел фирмата правилно е дефинирала в своя план:
При определяне размера на необходимите парични средства се използва следната информация:
При кой от посочените подходи за изследване на вътрешната среда се анализира жизнения цикъл на продуктите: Изберете едно
Бизнес планиране - тест 2
Тестът съдържа 10 затворени въпроса, всеки от които изисква един верен отговор.
Информация и рейтинг
Дата: | 2016-10-05 17:12:14 |
Предмет: | Планиране и прогнозиране |
Предназначен за: | Студенти от 4 курс |
Въпроси: | 10 въпр. |
Сподели: |