Анализ на конкретна фирмена ценова политика - по примера на конкретна реална фирма Р-т quotФенеритеquot 13 стр.

Анализ на конкретна фирмена ценова политика - по примера на конкретна реална фирма – Р-т "Фенерите"

В днешно време маркетингът засяга живота на почти всеки човек. Предвид факта, че използването на маркетинговите механизми, е много силна страна на икономиката ни днес, е добре да се пояснят механизмите на маркетинговия микс...
daniche90
0 0 0
Аналитично сравнение на ценовата политика на две фирми 15 стр.

Аналитично сравнение на ценовата политика на две фирми

Пазарът е всяко обезпечено с материални фактори взаимодействие между хората по повод покупко-продажбата на стоки и услуги. В зависимост от критерия съществуват различни видове пазари...
lubega
0 0 0
Видове цени в зависимост от характера на пазара 12 стр.

Видове цени в зависимост от характера на пазара

Насърчаването на продажбите е част от комуникационния микс на всяка търговска компания. Състои се от разнообразни средства, които най- често имат краткосрочен целеви характер. Те се планират и осъществяват, за да стимулират....
ndoe
12 1 0
Видове цени и тяхното приложение в условията на преход от централно-планово към пазарно стопанство 8 стр.

Видове цени и тяхното приложение в условията на преход от централно-планово към пазарно стопанство

Класическото и най-разпространеното в икономическата наука понятие за цена е, че тя е паричен израз на стойността на стоката. Цената може да се възприеме като своеобразен измерител на разходите, които трябва да се извършат за производството и...
ivan40
16 0 0