Материали 1-10 от 10

Управление на ценообразуването в търговията 314 стр.

Управление на ценообразуването в търговията

Договорно и фирмено ценообразуване, организация на фирменото ценообразуване, определяне на разходите за фирменото ценообразуване, потребителите като основен фактор във фирменото ценообразуване, цените на конкурентите като фактор....
gecata_maina
26 5 0
Основни аспекти на ценовата политика на фирма 82 стр.

Основни аспекти на ценовата политика на фирма

Ценовата политика е инструментът, чрез който фирмата може да постигне най- бързо въздействие върху пазара. Изменението на продажните цени на фирмата може да повлияе върху търсенето, обема на продажбите и приходи от реализацията и да предизвика...
nerven
13 2 0
Ценова политика на Пловдив-БТ АД 81 стр.

Ценова политика на „Пловдив-БТ” АД

Ценообразуването заема централно място в системата на икономическите лостове и е регулатор на пазарната стопанска цена. То е един от основните критерии за вземане на управленски решения въз основата на съизмерването на икономическите процеси и явления.
messi
0 0 0
Цени и ценообразуване 63 стр.

Цени и ценообразуване

Пазарното ценообразуване е понятие от висш икономически порядък. То се свързва с действието на пазарен механизъм, конкуренция и свободно движение на търсенето и предлагането. На макроикономическо равнище пазарното ценообразуване....
admin
37 3 0
Ценови решения на дружество инструмент за позициониране на българския пазар 50 стр.

Ценови решения на дружество – инструмент за позициониране на българския пазар

Основни понятия са: цена, ценообразуване, ценова политика, ценови микс, ценова стратегия, рентабилност, пазарни позиции, пазарно позициониране, пазарна конкурентноспособност...
gecata_maina
0 0 0