Комуникационна стратегия и комуникационен микс на фирма 91 стр.

Комуникационна стратегия и комуникационен микс на фирма

Управлението на фирма като цяло е толкова сложно в днешно време, че собствениците – мениджъри могат лесно да открият как нещата излизат извън установените рамки, ако липсва подходящо планиране и контрол на цялостната дейност.
messi
0 0 0
Стратегическо управление на търговската марка 96 стр.

Стратегическо управление на търговската марка

Oбeкт нa изслeдвaнe нa нaстoящaтa диплoмнa рaбoтa e търгoвскaтa мaркa "Стaрбъкс" с нeйнитe хaрaктeристики кaтo oбeкт нa интeлeктуaлнaтa сoбствeнoст и кoмпoнeнт нa фирмeнaтa стрaтeгия....
rusev02
0 0 0
Стратегия за развитие и диверсификация на бизнеса на примера на фирма Мебел-2000 ООД Пловдив 93 стр.

Стратегия за развитие и диверсификация на бизнеса (на примера на фирма "Мебел-2000" ООД – Пловдив)

В края на 1989 година в България се извършват редица политически промени, свързани със свалянето от власт на комунистическите правителства.
messi
0 0 0
Стратегическите съюзи като метод за повишаване на международната конкуретноспособност 54 стр.

“Стратегическите съюзи като метод за повишаване на международната конкуретноспособност”

Глобализацията на съвременната икономика се дефинира като процес на формиране на единно стопанство в планетарен мащаб.
messi
0 0 0