Материали 1-10 от 10

Въпросник на ЕСИ 1 стр.

Въпросник на ЕСИ

Въпросник на ЕСИ. Същност и роля на въпросника. Въпросникът като външен обективен израз на програмата представлява система от въпроси,които се задават на изследваните лица, и материален носител на съответните им отговори...
gecata_maina
61 6 0
Иконометрия 19 стр.

Иконометрия

Потребността от измерване и моделиране на количествените изменения на икономическите явления се появява отдавна. Но отделянето на ново научно направление точно за тази цел се наблюдава едва от началото....
admin
9 5 0
Пищови по маркетинг 2 стр.

Пищови по маркетинг

Характеристика на маркетинга – основен понятиен апарат. Маркетингов избор на пазар свързваме с избор на потребители, които ще бъдат обслужвани. Пазарът на даден продукт са неговите потребители. Маркетингов микс – с неговите инструменти въздействаме...
nicky931
22 4 0