Сегментацията на базата на потребителското поведение се нарича:
За кой етап от жизнения цикъл на банковия продукт са характерни ниски цени, висок обем продажби, бавно спадаща печалба, ожесточена конкуренция, масови потребители, умерени маркетингови разходи и забавяща се степен на растеж?
Познати са следните методи за формиране на рекламния бюджет:
Цените на банковите продукти и услуги и тяхното търсене се намират:
Институционалната банкова клиентела може да се класифицира:
Познати са следните методи за формиране на рекламния бюджет:
Маркетинговият план съдържа следните основни фази:
Конкурентите се групират на:
Маркетинговият процес според Котлър включва следните стъпки (етапи):
В зависимост от начина на общуване с клиентелата банковият маркетинг се разграничава на:
Тест по банков маркетинг
Тест по банков маркетинг за студенти по банков мениджмънт. Въпросите са с един верен отговор.
Информация и рейтинг
Дата: | 2021-12-12 14:04:41 |
Предмет: | Банково дело |
Предназначен за: | Студенти от 5 курс |
Въпроси: | 12 въпр. |
Сподели: |