Принципите на управлението са формулирани от:
Подходите на изследване на управлението са:
Обемът на производство се определя на основата на принципа на:
За производството на 100 броя от дадена стока се изразходват 200 лева постоянни разходи и 1000 лева променливи разходи. Средните общи разходи, сред ните постоянни разходи и средните променливи разходи са:
Колко парични средства е икономически целесъобразно да се разпределят между производствата на два продукта( стоки) , ако всеки 10 000 лева допълнителни разходи водят до следните резултати:
Изменение на стойността на обема на
производството на продукт А, лв
Изменение в стойността на обема на
производството на продукт В, лв.
15000 14000 12000 13000 9500 11000 Какво управленско решение ще вземете за производствените фактори на една фирма, ако досега те са използвани ефективно и пълно и сега се проявява временна тенденция на намаление на търсенето:
Целите, свързани с доставката на суровини са:
Текущите планове се разработват за постигане на :
Връзките между структурните звена във фирмата са:
Първични счетоводни документи са:
Тест по мениджмънт и маркетинг
Тест по мениджмънт и маркетинг за студенти 4-ти курс УАСГ - София, специалност Геодезия. Въпросите имат само един верен отговор.
Информация и рейтинг
Дата: | 2021-12-12 21:45:45 |
Предмет: | Мениджмънт |
Предназначен за: | Студенти от 4 курс |
Въпроси: | 18 въпр. |
Сподели: |